onsdag 17 april 2013

Stoltheten ler mellan mina öron!






Den allra första snuttisen á la kalkstenspyssel!

Jag är sjukt stolt och kan inte tro det riktigt. Som jag har varit kritisk mot mig själv och sprättat ihjäl mina händer. Lusten försvann och det tog evigheter innan symaskinen kom fram igen.

NU gav mig attan på att det ska bli lite syprojekt inför kommande Loppis jag ska delta på. Ja, jag vet. Loppis säger gamla saker. Men jag tar tillfället i akt och visar även mitt pyssel som är till salu.

NU - TACK till Anni som hjälpt mig oerhört mycket. Bara genom att berätta vad hon visste, att hon tog sig tid att förklara och engagerade sig. TACK!

Denna unika snuttis är gjord av Retro-tyg från dåtid (går ej att köpa någonstans idag) samt nytt från JNY. Bandet är inköpt hos Panduro och jag är noga med en sak. Tråden ska inte vara billig, då blir det pannkaka pga sämre kvalité. 

Nu blir det mera snuttisar och kanske ett och annat klädesplagg som ska sys! Till symaskinen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar